ساخت ساعت دیواری تبلیغاتی

خرید ساعت دیواری تبلیغاتی

ساخت انواع ساعت دیواری های تبلیغاتی با چاپ برند ، آرم و تبلیغات روی آن به قیمت تولیدی و عمده توسط شرکت ایران زمان انجام می شود .
می توان ادعا داشت که امروزه تقریبا تمام صاحبان مشاغل و حرفه های مختلف تبلیغات و معرفی محصولات خود را به روش تبلیغاتی جز لاینفک و جدا نشدنی از فروش دانسته و بازاریان و تولید کنندگان از تبلیغ به عنوان رکن اصلی کسب و کار یاد می کنند . اهمیت تبلیغات روز به روز در حال گسترش است و مهم ترین نکته در مورد آن این است که بر افزایش فروش تأثیر مستقیم داشته و منجر به افزایش مشتری به طرقی که در ادامه توضیح خواهیم داد ، می شود . در این مقاله پس از بیان مقدمه ای کامل و جامع قصد داریم در رابطه با اهمیت تبلیغات ، چرایی این اهمیت و در نهایت بهترین روش های تبلیغاتی جهت کسب و کار مفیدتر صحبت نماییم . در این رابطه از تجربیات برند های معتبر و مطرح استفاده شده است و از این برند های به عنوان نمونه های موفق کمک گرفته ایم  .
قدرت تبلیغات . تکیه بر توانایی آن در افزایش فروش به قدری نمایان و مورد توجه است که عمده شرکت های بزرگ به هدف های مختلف اقدام به استفاده از تبلیغ نموده و جالب آنکه حتی در تبلیغ هم با یکدیگر به رقابت می پردازند . هنگامی که آمار به ما نشان می دهد سالانه هزینه های هنگفتی بابت تبلیغ پرداخت می شود ، می توان نتیجه گرفت که سالیانه مبالغ هنگفتی از تبلیغ بر سود تولید کنندگان و صاحبان مشاغل افزوده می شود .
تبلیغات در کنار مزایایی که برای تولید کننده و صاحب کسب و کار دارد ، بنا بر نیاز به بازاریاب ، تیم تبلیغاتی ، اجزای تبلیغ و ... به افزایش نرخ اشتغال کمک کرده و اکثر شرکت ها و کمپانی های بزرگ و در کنار فروشگاه ها و ... اقدام به تشکیل تیم تبلیغاتی کرده اند و به میزانی که این تیم قوی تر و حرفه ای تر باشد تبلیغ پربازده تر و سودمند تر خواهد بود .
تبلیغات و کمک گرفتن از ابزارهایی در این راستا بهترین و ساده ترین راهی است که صاحب کسب و کار می تواند با جامعه هدف خود که همان مشتریان هستند ارتباط برقرار کرده و محصولات خود را به آن ها معرفی کند . دیده شدن برند شما از میان حجم انبوهی از برند ها و محصولات کم ترین کاری است که تبلیغات انجام می دهد . ادامه مقاله ما را با سایر مزیت های تبلیغات آشنا خواهد نمود .
تبلیغات اصولی
برای رسیدن به آنچه تحت عنوان مزیت یا هدف تبلیغات می دانیم ، داشتن تبلیغات اصولی گام نخست است . با وجود آنکه تمامی برند ها و تولیدات از تبلیغ استفاده می کنند اما تمام آن ها به یک اندازه رشد نکرده و تمام آن ها به یک میزان از تبلیغات سود نمی برند چراکه دنیای تبلیغات هم مانند سایرین رقابتی بوده و مشتریان به راحتی می توانند تبلیغ بهتر را از تبلیغ بدتر تمییز دهند و بشناسند .
از مهم ترین اهداف تبلیغات درست و اصولی می توان به موارد زیر اشاره نمود :
1-  معرفی کالا یا خدمات ، خصوصا تولیدات جدید و نوین جهت شناسایی
2-  معرفی برند . در این مورد توجه نمایید که ماندگاری تبلیغ مهم است . برای نمونه برند هایی که در غالب کالاهای پر مصرف مانند ساعت دیواری تبلیغ می شوند بهتر از سایرین معرفی شده و در حافظه ها می مانند . چراکه افراد در طول روز چندین و چند بار به ساعت دیواری نگاه کرده و ناخودآگاه برند را خواهند دید . دیده شدن برند بدین شکل موجب ثبت آن در حافظه مشتریان خواهد شد .
3-  بالا رفتن فروش . افزایش فروش از طریق تبلیغات مانند تبلیغات درج شده بر ساعت دیواری از دو جهت صورت می گیرد . اول معرفی محصول و برند است که در دو مورد قبل اشاره شد و دوم بالا بردن احساس نیاز به کالا در افراد .
4-  تبلیغ فرصتی است برای نمایش پررنگ ویژگی های خاص محصول . عمدتا در تبلیغات بر ویژگی هایی از محصول تکیه می شود که آن را از سایرین متمایز کرده و پاسخی است به این سوال مشتری که چرا باید این کالا را بخرم ؟ از این جهت دیگر ویژگی و هدف تبلیغ را می توان افزایش آگاهی و شناخت مردم نامید .
5-  ترغیب مشتریان به خرید محصول مد نظر
6-  ناگفته نماند که کیفیت تبلیغات به گونه ای نمادی است از کیفیت محصول . هرچه تبلیغ قوی تر و درست تر باشد ، برای شرکت آبرو و اعتبار آفریده و حساب کسب و کار را بهبود خواهد بخشید .
اهمیت جامعه هدف
در هنگام تبلیغ خصوصا تبلیغ کالاهای خاص که تنها مورد استفاده دسته خاصی از افراد هستند مانند لوازم آرایشی و بهداشتی که عمدتا مورد استفاده خانم های جوان است ، ست اداری که عمدتا مورد استفاده کارمندان است ، مکمل های غذایی که عمدتا مورد استفاده ورزشکاران هستند و ... شناخت مشتریان ضروری ست . از این جهت که تبلیغات را هدفمند به سمت جامعه هدف هدایت نموده و از صرف هزینه در مکان هایی که توسط جامعه هدف دیده نخواهد شد جلوگیری به عمل اید . برای نمونه اگر محصولی تولید می کنید که مورد استفاده نواجوانان و کودکان است ، تبلیغ بر روی لوازم تحریر بسیار پر بازده خواهد بود .
اما اگر کالای شما برای همگان مورد استفاده دارد ، انتخاب کالاهای پر مصرف و عمومی از جمله ساعت دیواری بسیار موثر خواهد بود . برای مثال مواد غذایی از جمله کالاهایی هستند که جامعه هدف مشخصی نداشته و عمدتا برند مواد غذایی پوشش دهنده مجموعه بزرگی از کالاها ست . از این رو در هر مکانی تبلیغ شوند مورد نظر خواهند بود و جامعه هدف خود را پوشش خواهند داد .
اهداف تبلیغات درج شده روی ساعت دیواری
ساعت دیواری و رو میزی ، لیوان و ماگ ، گلدان ، پد موس ، فلاسک ، فندک ، ماشین حساب ، جعبه کادو ، لوازم سفر ، لوازم تحریر ، مگنت ، پیکسل ، سررسید و تقویم ، کیف و کاور کاغذ و ... از جمله ابزارهای پرکاربردی هستند که مورد توجه تبلیغ کنندگان قرار گرفته اند . برای مثال ساخت ساعت دیواری تبلیغاتی به حدی جذاب است که عمده ادارات و شرکت ها بر دیوار خود ساعتی آویز کرده اند که نمادی از تبلیغ بوده و بی اختیار در فروش بیشتر برند دست دارند .
حال آنکه اهداف مهم ساخت ساعت دیواری تبلیغات را به عنوان یکی از ابزار های پرکاربرد و مهم در تبلیغ می توان به دسته های زیر تقسیم کرد :
1-    موردی برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی
2-    جذب مشتریان و گسترش دامنه فروش
3-    درج برند در حافظه بیننده و یادآوری مدام کالاهای کسب و کار مورد تبلیغ
البته تعداد بسیار زیادی از روش های تبلیغاتی از هدیه و گیفت گرفته تا بیلبورد های بزرگ سطح شهر و شبکه های تلویزیونی و ... مورد استفاده هستند اما صاحبان کسب و کار در پی تبلیغ پر بازده تر و موثر ساخت ساعت دیواری تبلیغاتی را پیشنهاد می کنند . این روش در بین تمامی موارد موجود از جهت هزینه بسیار پایین بوده و از جهت ماندگاری و بازدهی بسیار بالا ست .
چرا ساعت تبلیغاتی دیواری پربازده است ؟
در پاسخ قاطع به این سوال که چرا ساعت دیواری تبلیغاتی به عنوان هدیه پربازده است باید گفت ، کاربردی بودن ساعت در وهله اول بازده را زیاد کرده است . قلمداد شدن ساعت به عنوان کالایی که روزانه مورد نیاز همگان است برکسی پوشیده نیست اما در این بین عمومی بودن ساعت هم مورد دیگری ست . عمومی بودن بدین معنا که استفاده یک شخص محدودیتی برای استفاده سایرین ندارد و این مورد در کالاهای دیگر به ندرت دیده می شود .
ساعت دیواری تبلیغاتی به حدی همه گیر است که اگر کمی به اطراف خود توجه کنید ، بی شک انواع مختلفی از آن را خواهید دید . ناگفته نماند که در هدیه دادن ساعت دیواری تبلیغاتی مکان هایی را انتخاب نمایید که پر تردد بوده و متناسب با جامعه هدف باشند . نوشتن متن در حاشیه و پشت ساعت تبلیغ می باشد اما این نوشته ها نباشد شلوغ باشد و خوانا و واضح بودن برند مورد حائز اهمیتی ست .
انواع مختلف ساعت های دیواری تبلیغاتی از ایران زمان نیاز و سلیقه سفارش دهندگان که همان صاحبان کسب و کار هستند را پوشش داده و سفارش دهندگان می توانند بنا بر نیاز و با توجه به مکان هایی که قرار است ساعت تبلیغاتی در آن قرار بگیرد ، نوع ساعت را انتخاب کنند . ساخت ساعت دیواری تبلیغاتی ایران زمان بنا بر داشتن انواع مختلف ، کیفیت بالا ، استفاده از موتور برتر و بنده مقاوم به تبلیغ کنندگان توصیه می شود . عموما ساعت ها در اندازه های مختلف و بدون هیچ طرح و رنگی ساخته شده و پس از تولید زمینه ، بنا بر سلیقه و سفارش مشتری با نام طرح و برند زینت می گیرند . انواع جنس بدنه از پلاستیکی گرفته تا فلزی و چوبی در تولیدات ایران زمان به چشم می خورد .
اگر به عنوان صاحب کسب و کار در پی فروش بیشتر محصول خود اقدام به تبلیغ زده اید ، استفاده از ساعت دیواری تبلیغاتی ایران زمان بسیار موثر واقع شده و شما را در تبلیغ بهتر یاری خواهد نمود .

نـظـرات کاربران
دیگر مطالب کاربردی
•  ساخت ساعت دیواری تبلیغاتی
•  آشنایی با هدایای تبلیغاتی مدیریتی | هدایای لوکس مدیریتی
•  انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی برای کارمندان
•  ساعت دیواری تبلیغاتی فرصتی دیده شدن برای تمامی زمان ها
•  چرا هدایای تبلیغاتی هنوز مهم هستند ؟
سفارش ساعت تبلیغاتی